Rigips má nové logo

Svieže, moderné a osobité
Od 1. novembra 2023 prichádza značka Rigips na trh s novým korporátnym dizajnom. Logo sa skladá z nového geometrického symbolu, ktorý znázorňuje tvar nášho hlavného artiklu - sadrokartónovej dosky. To znamená, že značka Rigips bude ľahko rozpoznateľná ako odborník na sadrokartón a sadrokartónové riešenia. Za grafickým symbolom nasleduje názov značky s malým písmom, ktoré logu dodáva moderný akcent. Podnadpis Saint-Gobain tiež objasňuje, že značka Rigips patrí do skupiny Saint-Gobain, poprednej svetovej spoločnosti v oblasti trvalo udržateľných ľahkých konštrukcií.
Transformácia identity
Zmena loga je však len pomyselnou špičkou ľadovca. Nejde len o samotné logo, transformáciou prechádza celé stavebníctvo a nová identita našich najväčších a najznámejších značiek na stavebnom trhu na to reaguje. Nielen vizuálne, ale najmä zmenou pozície a poskytovanými benefitmi pre zákazníka. Tým zásadným je to, že sme ako Skupina schopní ponúkať komplexné riešenie prostredníctvom mnohých svojich značiek a kombinácií jej výrobkov. Namiesto sadrokartónu Rigips a minerálnej vlny Isover ponúkame riešenie pre vnútorné priečky Saint-Gobain. Vo všetkom, čo robíme, sa riadime novým poslaním Skupiny: urobiť svet lepším domovom.
S uvedením novej vizuálnej identity sme tiež definovali novú misiu pre stavebné trhy. Záleží nám na kvalitnejšej výstavbe pre ľudí aj planétu. Preto ponúkame riešenia, ktoré zaisťujú udržateľnosť a kvalitu a sú hnacou silou transformácie stavebného trhu. Táto misia nekompromisne reaguje na meniace sa prostredie v stavebnom odvetví a stáva sa strategickým kompasom pre naše veľké značky, ktoré v ňom pôsobia.
Náš prísľub
Všetko čo robíme stojí na 4 základných pilieroch.
BLÍZKOSŤ K ZÁKAZNÍKOVI
Zaväzujeme sa, že budeme vždy po vašom boku ako váš spoľahlivý a odborný obchodný partner.
INOVATÍVNE RIEŠENIA
Zaväzujeme sa neustále predvídať vaše potreby a prinášať riešenia s pridanou hodnotou.
UDRŽATEĽNOSŤ
Zaväzujeme sa starať o ľudí tým, že robíme montáž a vnútorné prostredie pohodlnejšími a bezpečnejšími, a zároveň dbáme o našu planétu znižovaním negatívneho vplyvu budov na životné prostredie.
Naše záväzky
Značka Rigips sa zaväzuje starať sa o to, aby zvyšovala kvalitu výstavby pre ľudí a planétu tým, že ponúka kvalitné a udržateľné sadrokartónové riešenia pre steny, priečky a stropy. Premieta sa do konkrétnych akcií, napríklad:
- Znamená to inovovať aby sme uspokojili potreby zákazníkov. Vyvinuli sme najrobustnejšiu sadrokartónovú dosku na trhu – Habito®.
- Poskytujeme nástroje a školenia s cieľom pomôcť odborníkom v kvalitnejšej výstavbe vo všetkých aspektoch. Prevádzkujeme viac ako 45 školiacich akadémií vo viac ako 25 krajinách a každý rok poskytujeme podporu viac ako 20 000 ľuďom.
- Investujeme do recyklačných programov. Recyklačné služby sú ponúkané vo viac ako 14 krajinách v rámci našich sadrových značiek, ktoré zákazníkom umožňujú triediť, zbierať a recyklovať všetok sadrový odpad zo staveniska.
- Vytváranie komunít, klubov a programov, v ktorých si odborníci môžu vymieňať skúsenosti, rozvíjať svoje zručnosti a učiť sa novým spôsobom kvalitnejšej výstavby pre ľudí a planétu.
- Oslavujeme a odmeňujeme úspechy našich zákazníkov ako napríklad medzinárodná súťaž Gypsum Trophy.